🚌עדכון קוויקר🚌
בהמשך לישיבת סטטוס של המועצה עם מוביט, קווים ומשרד התחבורה - כל הבעיות שהעלו התושבים הועברו לטיפול החברות.
מזהים ביקושים ערים לשירות, מעל פי שתיים מהשבוע הקודם ומשירות התחבורה הציבורית "הקודם והרגיל" 👍👍.
העלייה בביקושים ניכרת מדי יום. לידיעתכם, כמות הביקושים גדולה יותר מכל פיילוט דומה שנעשה בעבר בארץ (חיפה, ת"א וכדומה).
נתון זה כמובן מעודד, ובהתאם אליו החברות מעדכנות את המערכות בהתאם.
אז, ממשיכים בהפקת הלקחים, מקווים ומאמינים שהמשתמשים יחוו שיפור נוסף בשירות.
לכל בעיה ותלונה, תפנו למוקד הטלפוני 2060* בהתאם לשעות העבודה.