מערכת קריאות השירות מאפשרת לתושב לפתוח קריאה בנושאים שהוגדרו מראש.
הנושאים הללו יכולים להיות בעלי תפקידים כגון: מזכיר, יו"ר ועד, מנהל קהילה וכן הלאה.
מצד שני הנושאים יכולים להיות תחומים כגון: פינוי גזם, תאורה, תשתיות וכן הלאה.
התושב יכול לפתוח קריאה דרך אפליקציה או דרך האתר.
הקריאה מגיעה אל נותני השירות שיועדו לתת טיפול באותו נושא וגם אל הבקרים, האנשים שמעוניינים להיות בתמונה מלמעלה.
כל תכתובת ועדכון מגיעים אל נותני השירות ואל התושב שפתח את הקריאה. כך יוצא שכולם מעודנים בזמן אמת בטיפול בקריאה.
נותני השירות יכולים לפתוח או לסגור קריאה, להעביר קריאה לנושא אחר ולתעדף קריאות חשובות.
בסוף הטיפול ניתן לסגור את הקריאה.
המערכת כוללת דוחות מסוגים שונים: קריאות פתוחות, קריאות סגורות, קריאות הממתינות זמן רב לטיפול, קריאות שכלל לא נענו וכן הלאה.
כל המידע ניתן לגיבוי על פי תקופות ולייצוא אל קצבי אקסל.
דוגמא מקיבוץ נען
מערכת קריאות השירות פועלת באופן מלא בקיבוץ נען - שם היא קולטת מעל 500 קריאות בחודש.
מנהל המערכת מעיד כי היא הביאה בקיבוץ לחסכון משמעותי באדמינסטרציה ולשיפור משמעותי בשירות.