המכתבים הבאים נכתבו על ידי מנהלי אתרים קהילתיים במערכת סאמדיי:
אייל, מנהל אתר קיבוץ נען
מערכת "סאמדיי" שדרגה בצורה משמעותית את יכולת הניהול של היישוב ושיפרה מאוד את רמת התקשורת עם התושבים.
כעת כל פלטפורמות המידע מול התושב (מייל / סמס / טלגרם / אתר אינטרנט / לוח המודעות האלקטרוני) מתעדכנות ומסונכרנות אוטומאטית. הצלחנו לחסוך בעלויות ולשפר את הנגשת המידע לחברים.
אבל סאמדיי היא לא רק מערכת הודעות עברונו - היא הרבה יותר:
סאמדיי הנגישה לתושבים שירותים חיוניים באמצעות מערכת קריאות השירות הפשוטה לתפעול, כך שלמעשה - אין מה להשוות בין מה שהיה קיים ביישוב לפני סאמדיי ואחרי סאמדיי.
התייעלנו והשתפרנו בצורה ברורה. מבחינתנו כיום המערכת היא מכפיל כוח מבחינת היכולת של היישוב להנגיש את השירותים, לשפר אותם ולהניע תהליכים ביישוב.
היכולת של צוות סאמדיי להיענות במהירות לצרכים חדשים שעולים מהשטח היא מדהימה.
בצורה כזו המערכת כל הזמן נשמרת רלוונטית גם בתקופות שבהן אורחות החיים משתנות, כמו בתקופת הקורונה.
יניב, יו"ר ועד שרונה
מערכת סאמדיי מתפקדת בשרונה בהצלחה מרובה. התושבים התרגלו לקבלת כל ההודעות השונות לפי הערוצים.
נתוני הצפייה בכל פרסום מוכיחים זאת.
התושבים משתמשים בערוצים הציבוריים באופן מושכל, תרבותי ויעיל.
ועד המושב עושה גם שימוש מעולה במודול הסקרים והסמס.
היכולת לשלוח הודעות דחופות גם היא חשובה.
אגב, קיימת גם היכולת בהודעות לקבוצה סגורה כמו האגודה החקלאית.
תודה רבה לאסי על תמיכה מדהימה.
summday.co.il/sarona
איתן, מנהל תפעול, קיבוץ פלמחים
רציתי לומר שהשינוי הגדול אותו עשתה המערכת (חוץ מהחיסכון הגדול בכסף) הוא האפשרות של חברים לפרסם את מרכולתם בערוץ מקומי.
בתקופת קורונה לא מעט חברים שאיבדו את פרנסתם מפרסמים שם מוצרים שונים, וזה עובד מצויין!
איתן חן - מנהל תפעול, פלמחים
חיה שפר, מנהלת אתר נטף
מערכת סאמדיי (כשמה, סיכום יומי) פשוטה ונוחה לתפעול כך שגם התושבים וגם המוסדות יכולים להעביר הודעות שוטפות או הודעות חרום בקלות רבה.
www.nataf.co
אייל ירדנאי, מזכיר נהלל
הכנסת ההודעות דרך הדואר האלקטרוני על ידי המורשים לכך בכל ערוץ היא מהפכה. הודעה אחת ביום המגיעה לכל המנויים ובה כל ההודעות החדשות מאותו יום, מורידה עומס על תיבת המייל.
www.nahalal.org.il
נאוה, מנהלת אתר כפר יחזקאל
סאמדיי שידרגה באופן משמעותי את התקשורת בין הנהלת הישוב, הועדות והתושבים בכפר יחזקאל. ניהול המערכת קל, נוח, נגיש ודורש מינימום השקעה של זמן ומאמץ. אנחנו מאוד מרוצים.
www.summday.co.il/ky
אלי, מזכיר מושב מאור
האתר הקהילתי פשוט עושה את העבודה בצורה נפלאה ונוחה לשימוש. אני רוצה לציין שהקהילה מעורבת ומשתתפת בכל מה שקורה בעזרת המערכת. אני מקבל תמיכה טכנית בצורה מקצועית ובכל שעה.
summday.co.il/maor
גל, מנהל אתר בארותיים
העובדה שכל חבר ועד יכול בקלות להפיץ הודעה מיידית לכל המושב הוכיחה את עצמה במבצע צוק איתן ובארועי בטחון אחרים. בנוסף, האפשרות לכל יו״ר ועדה להפיץ הודעות לכלל התושבים תוך שמירה על פרטיותם יעילה ומקלה על דרכי התקשורת במושב.
beerotaim.co.il
עדי כנפי, מזכירת ניצני עוז
ועד מקומי ניצני עוז משתמש מזה כשנה במערכת סאמדיי. המערכת נוחה מאד לתיפעול,ידידותית למשתמש והנראות שלה מקצועית ומכובדת. המערכת מחולקת לפי נושאים והתושב יכול לבחור ולסמן את התחומים שבהם הוא רוצה לקבל עדכונים או לא. בעבר היינו שולחים במהלך היום עדכונים לתושבים וזה היה מסורבל ולפעמים בשל עומס הודעות התושבים לא היו קוראים. כיום ניתן להעלות במשך היום הודעות בנושאים שונים והתושב מקבל עדכון יומי בשעה קבועה עם עדכונים לפני נושאים. ניתן גם לשלוח הודעות סמס באמצעות המערכת, יצירת קבוצות בנושאים שונים ועוד המון אפשרויות. השרות והתמיכה הטכנית ראוי לציון ואנו מרוצים מאד מהמערכת.
summday.co.il/noz
יובל ניומן, מנהל אתר שילת
אסי שלום. כותב לך כדי לומר תודה! בחודשים האחרונים מושב שילת התחיל לעבוד עם המערכת של סאמדיי. אין ספק שזו הייתה בחירה טובה, המערכת פשוטה ונוחה והשירות נהדר. בזכות הפשטות והיעילות של המערכת המעבר היה חלק ומיד עם תחילת העבודה אנשי המושב התחילו להשתמש בה. הממשק היפה מאוד נוח לשימוש ונראה טוב גם באתר גם במייל במחשב וגם בטלפון. שמח להמליץ בחום רב לכל מושב להשתמש במערכת שלכם.
shilat.co.il