מתי מפסיקה סאמדיי לשלוח אימייל לנמען?
מערכת ההפצה של סאמדיי מפסיקה לדוור כתובות אימייל, שהאימייל שנשלח אליהן חוזר לשולח.
אימייל חוזר לשולח ממגוון סיבות, וביניהן חשבון שאינו פעיל או חשבון המלא עד אפס מקום.
תושב יכול להפסיק דיוור באופן יזום, על ידי לחיצה על קישור ההסרה מרשימת התפוצה (הקישור נמצא בסוף כל סיכום יומי).
האם הפסקת דיוור לנמען מוחקת אותו מרשימת התפוצה?
סאמדיי אינה מוחקת את הכתובת מן הרשימה, אלא מציגה חיווי לכך שהכתובת אינה מדוורת.
הדבר נעשה בכדי לתת אפשרות לבירור מול הנמען והחזרתו לדיוור במידת הצורך.
כיצד אחדש דיוור לנמען, שהדיוור אליו הופסק?
כמנהל אתר תוכל לחדש דיוור לנמען, על ידי הקלקה על הקישור שנמצא תחת כתובת האימייל שלו.
מה לעשות אם נמען אומר שאינו מקבל דיוור מן האתר?
יש להכנס אל מסך הניהול "נמענים", ולבדוק באם מערכת סאמדיי הפסיקה לדוור אותו. אם הפסיקה - הסיבה להפסקה תהיה רשומה שם, יחד עם האפשרות לחדש את הדיוור לנמען.
במידה וסאמדיי לא הפסיקה את הדיוור לנמען, הסיבה לתקלה בצד הנמען. במקרה זה יש להפנות אותו לעמוד הבא, בכדי שיוכל לאתר את הודעות סאמדיי בחשבון האימייל שלו: