אפליקציה לקיבוץ, מושב ויישוב קהילתי

האפליקציה היישובית של סאמדיי תוכננה במיוחד לקיבוצים, מושבים ויישובים קהילתיים, על סמך נסיון מצטבר של קרוב לעשרים שנה בתקשורת יישובית (משנת 2001).

אם מדובר בקיבוץ, הרי שחברי הקיבוץ יכולים להנות מחלקים מסווגים - לעיניהם בלבד, בעוד שיתר המערכת יכול להיות נגיש גם לתושבי ההרחבה של הקיבוץ.

מודול הסקרים מאפשר לתושבים להצביע מתוך הודעת אימייל, סמס או באמצעות האפליקציה. במקביל אנו מציעים מערכת הצבעות נפרדת, העונה להגדרות רשם האגודות השיתופיות.

כלי נוסף הוא קריאות שירות, שמאפשר לתושב לדווח על תקלה בחלוקה לתחומים, על ידי טופס באתר או הקלקה על כפתור באפליקציה.

תכונה משמעותית של האפליקציה היא היותה היברידית - כלומר נותנת כיסוי מלא לתושבים - גם לאלו שלא התקינו את האפליקציה. תוצאה זו מושגת על ידי הפצת הודעות היישוב בכל המדיות: אפליקציה, אימייל, סמס ותצוגה באתר הקהילתי.

הסרטון הבא מציג בתמציתיות את האפלקציה:

יתרונות האפליקציה

התאמה מובטחת לכל שינוי ועדכון במערכת ההפעלה

עצם ההתבססות על ענק הנותן שירות לכחצי מיליארד משתמשים מבטיח לכם, שהאפליקציה שלנו תמיד תהיה מותאמת מראש לכל עדכון במערכת ההפעלה - אנדרואיד ואייפון כאחד.

אם יש לך טלגרם - אין צורך להתקין אפליקציה

מי שהתקין את טלגרם אינו נדרש להתקין אפליקציה נוספת. מספיק שילחץ על קישור מיוחד שיישלח אליו ובכך יתחבר לאפליקציה היישובית.

סנכרון מלא בין האפליקציה לאתר - כיסוי מלא של כלל התושבים

העלאת מידע דרך האפליקציה תגיע גם לתושבים שאינם מחוברים לאפליקציה, מאחר וכל מרכיבי מערכת סאמדיי מסונכרנים ביניהם - אפליקציה, אתר ומידעון הנשלח באימייל.

האפליקציה נותנת לתושב כח רב בלחיצת כפתור. הוא יכול לדווח על תקלה, לשלוח הודעה לתושב אחר, להעלות ידיעה לאתר, וכמובן - לקבל את כל המידע הרלוונטי.

עמוד זה מפרט את כל התכונות והאפשרויות של האפליקציה.

  1. התאמה אישית
    המידע מותאם לכל תושב על פי העדפותיו האישיות. התושב מקבל רק את הידיעות מהערוצים שבחר לקבל.
  2. שליטה בתצורת המידע
    התושב בוחר אם לקבל כל ידיעה במלואה או בתצורה של סיכום יומי. עם זאת, ידיעות דחופות תמיד יגיעו במלואן, עם צלצול.
  3. העלאת ידיעות לאתר
    התושב יכול להעלות תגובה לכל ידיעה או להעלות ידיעה חדשה.
  4. העברת מסרים אישיים
    ניתן לשלוח מסר אישי כתגובה להודעה, או ליצור קשר ישיר עם תושב, באמצעות דף הקשר.
  5. דיווח על תקלות
    התושב יכול לדווח על תקלות, בחלוקה לנושאים שונים. הדיווח יישלח לגורמים המתאימים, והתושב יקבל עדכונים על הטיפול בתקלה.
  6. קשר ישיר לבעלי תפקידים
    התושב יכול ליצור קשר מיידי עם בעלי תפקידים שהוגדרו מראש
  7. קל מאוד להפעלה
    האפליקציה מגיעה עם מעט מאוד כפתורים - היא יודעת להקפיץ את התפריט המתאים לפעולה הרצויה, שהתושב מעוניין לבצע באותו הרגע.
  8. שליטה נוחה בהגדרות האישיות
    לתושב גישה קלה ונוחה לפרופיל האישי שלו.

שאלות ותשובות לגבי האפליקציה

איזה מידע מגיע לאפליקציה?
כל תושב מקבל באפליקציה רק את המידע שאליו הוא רשום.

האם אני כמנהל אתר מאבד שליטה על המידע שמופץ באפליקציה?
השליטה נשמרת בקפידה - המידע מופץ באפליקציה רק לאחר שעבר תהליך השהייה, ניטור ובקרה.

מה ההבדל בין הודעה דחופה להודעה רגילה?
ידיעות רגילות נקלטות באפליקציה בצורה שקטה. ידיעות דחופות מגיעות עם צלצול.

האם קיימת אפשרות לקבל באפליקציה רק ידיעות דחופות?
הדבר ניתן. התושב בוחר אם לקבל כל ידיעה בנפרד, סיכום ידיעות יומי או ידיעות דחופות בלבד.

איך מעדכנים את מי שאינו מחובר לאפליקציה?
ניתן להפיץ ידיעות דחופות כהודעת סמס ועל ידי כך להשיג כיסוי של 100%. לשם חסכון בעלויות, אפשר להגדיר שמי שמחובר באפליקציה יקבל את ההודעה באפליקציה בלבד.

האם ניתן להעלות ידיעות חדשות לאתר?
כן, האפליקציה מאפשרת העלאת ידיעות לאתר, תגובות לידיעות ואפילו מסר אישי לכותב ההודעה.

האם תושבים יכולים להתכתב ביניהם דרך האפליקציה?
כן, תושב יכול להשיב להודעה שקיבל מתושב אחר.

האם ניתן להגדיר קבוצות סגורות?
כן, ניתן להגדיר ערוץ לקבוצת תושבים מוגדרת מראש.

מה לגבי קבצים ותמונות?
ניתן לשלוח טקסט, קבצים, תמונות, ואפילו מיקום במפה.

סרטון מבוא לאפליקציה

העלאת הודעה דרך האפליקציה

בחירת הנושאים לעדכון באפליקציה

גישה לארכיון היישובי דרך האפליקציה

התקנת האפליקציה